“E-MANAGER ŞCOALA PLUS !” – un nou proiect pe agenda Inspectoratului Şcolar al Judeţului Teleorman

computere.jpgInspectoratul Şcolar al Judeţului Teleorman implementează pe o perioadă de 3 ani (2010-2013) proiectul “E-manager şcoala plus !”.

Proiectul este cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007-2013 şi aparţine axei prioritare 1 “Educaţia şi Formarea Profesională în sprijinul creşterii economice şi societăţii cunoaşterii”, domeniul major de intervenţie 1.1 “Acces la educaţie şi formare iniţială de calitate”.

Alături de beneficiar, Inspectoratul Şcolar al Judeţului Teleorman, parteneri în proiect sunt: Inspectoratul Şcolar al Judeţului Olt, Casa Corpului Didactic Teleorman, Casa Corpului Didactic Olt, Asociaţia ROMFRA Alexandria şi Asociaţia SHOTRON Bucureşti.

Proiectul urmăreşte creşterea calităţii sistemului de management din unităţi de învăţământ preuniversitar şi din instituţiile cu funcţii de conducere şi coordonare în domeniul educaţiei la nivel judeţean (componenta de coordonare şi monitorizare a managementului unităţilor şcolare) prin dezvoltarea şi implementarea de instrumente manageriale inovative de gestionare unitară şi coerentă, în vederea creşterii calităţii serviciilor de educaţie şi formare profesională iniţială.


Principalele contribuţii ale proiectului la obiectivul general POS DRU sunt: dezvoltarea capitalului uman din educaţie pentru îmbunătăţirea calităţii managementului şcolar prin dezvoltarea şi implementarea de instrumente manageriale de gestiune cu resurse TIC, prin dezvoltarea competenţelor de management proactiv ale personalului din grupul ţintă (385 unităţi şcolare, 2000 de participanţi la instruire) în asigurarea managementului strategic şi operaţional al unităţilor şcolare în favoarea unui management şcolar descentralizat şi partajat; generarea unui efect pozitiv pe termen lung pentru grupul ţintă, prin implementarea unui sistem de instrumente manageriale cu resurse TIC care vor contribui la creşterea capacităţii de dezvoltare instituţională a şcolii într-un mediu descentralizat şi la creşterea calităţii serviciilor de educaţie şi formare profesională iniţială.