“Mandria noastra o reprezinta materialele interactive, care ofera nu doar conţinutul atlaselor in forma de harţi digitale, dar au mai multe funcţii interesante cu ajutorul carora orele devin mai captivante”

cartographia.jpgAfirma Werner Dorfler, Directorul Editurii Cartographia, in interviul acordat Portalului www.EduManager.ro.

Acesta mentioneaza ca hartile interactive capteaza mai mult ca orice material didactic atentia elevilor, crescand motivatia acestora, ii ajuta pe elevi in formarea deprinderii de a citi harti si a folosi atlasul si cresc nivelul calitativ de predare a profesorilor.

– Domnule Director Werner Dorfler, Editura Cartographia este un nume cu traditie in invatamantul national si international. Cum a pornit compania in 1954 si ce mesaj transmite ea in 2009?

– Grupul de firme Cartographia beneficiaza de experienta celor peste 50 de ani de activitate in domeniul redactarii, proiectarii si productiei atlaselor, hartilor si al cartilor de specialitate. Ce aducem nou pe piata este profesionalismul, respectiv o echipa tanara si dinamica, care pe langa latura economica a producerii si comercializarii acestor produse, pune in principal mare accent pe sustinerea invatamantului romanesc, respectiv dotarea cu material cartografic al institutiilor publice din Romania, materializat prin preturi accesibile si promotii variate.

Clientii nostri aleg produsele CARTOGRAPHIA datorita unei experiente de peste 50 ani in domeniul cartografiei, respectiv al unui:

– continut bogat;

– calitate superioara;

– preturi speciale pentru elevi si cadre didactice;

– reduceri substantiale fata de preturile practicate in magazine;

– varietate de produse;

– acoperire nationala.

– Ce cuprinde gama de materiale didactice Cartographia Studium?

– Materialele didactice purtand marca Cartographia sunt produse intr-o calitate de exceptie, atat ca si continutul informational al acestora cat si in raportul tehnologiei de fabricare al produselor. Astfel, gama de materiale didactice cuprinde: atlase geografice, istorice si literare; harti de perete geografice, istorice, literare si biblice, si materialele didactice interactive.

– Spuneti-ne, va rog, mai multe despre materialele didactice interactive.

– Mandria firmei o reprezinta materialele interactive, materiale care ofera nu doar continutul atlaselor in forma de harti digitale, dar au mai multe functii interesante cu ajutorul carora orele devin mai captivante si de calitate. Impreuna cu hartile de perete, aceste materiale ofera mare ajutor pe toate nivelele de predare, incepand de la scoala generala pana la predarea in liceu.

– In ce consta noutatea hartilor interactive?

– Cu ajutorul videoproiectorului si/sau folosind tabla interactiva hartile pot fi vizualizate pentru intreaga clasa! Nu necesita cunostinte adecvate in domeniul informaticii. De asemenea, hartile digitale pot fi mutate schimbate ori de cate ori este nevoie in cursul unei ore. Legendele hartii pot fi proiectate sau scoase de pe harta dupa preferintele profesorului, iar elementele hartii pot fi activate, dezactivate ori de cate ori este nevoie de acest lucru! De asemenea, unele fenomene geografice sunt vizualizate cu ajutorul animatiilor!

Variind elementele hartii putem obtine nenumarate, tipuri de harti dupa preferinte. Hartile interactive capteaza mai mult ca orice material didactic atentia elevilor crescand motivatia acestora, ii ajuta pe elevi in formarea deprinderii de a citi harti si a folosi atlasul. Hartile pot fi folosite in predarea frontala, in activitati de grup si la evaluarea cunostintelor si cresc nivelul calitativ de predare a profesorilor.

– Caror trepte de invatamant va adresati?

– Atlasele istorice, geografice si literare – ultimele fiind unice in lume – respectiv hartile de perete si materialele didactice interactive, ce armonizeaza cu acestea in sistemul de codare, ofera un sprijin unic pe piata pentru toate ciclurile scolare, incepand cu scoala generala, pana la bacalaureat.

– Prin ce modalitati sunt popularizate produsele Cartographia Studium?

– Produsele Cartographia Studium sunt popularizate prin modalitati variate: cataloage, flyere, intalniri cu profesori, targuri, expozitii.

– Care sunt principalii parteneri si cati clienti completeaza in prezent portofoliul editurii?

– Principalii parteneri ai firmei Cartographia Studium sunt scolile si institutiile publice din Romania. In prezent, in portofoliul editurii se numara peste 1000 de scoli si institutii publice de pe intreg teritoriu a Romaniei.

Gama completa de produse ale Editurii Cartographia poate fi consultata AICI