Accor Services devine Edenred, lider mondial in tichete de servicii preplatite

edenred.jpgAccor Services si-a schimbat denumirea in Edenred, dupa separarea diviziei de hoteluri a grupului Accor de divizia de Servicii Preplatite.

“Sustinuti de experienta noastra de 50 de ani in domeniul serviciilor preplatite, noua identitate ne va permite sa ne confirmam pozitia de lider global, implicat si deschizator de drumuri. Edenred este o companie axata pe inovatie generatoare de crestere si pe furnizarea de solutii globale care creeaza legaturi intre oameni”, declara Jacques Stern, Deputy Chief Executive Officer al Accor, responsabil cu divizia de Servicii.

Activand in 40 de tari, Edenred este liderul mondial al pietei tichetelor de servicii preplatite cu marcile sale de referinta: Ticket Restaurant, Ticket Alimentation, Ticket CESU, Childcare Vouchers, Ticket Car, Ticket Clean Way, Ticket Compliments, Kadeos.

Prin furnizarea de solutii pentru pachetele de beneficii extrasalariale si sociale, care imbunatatesc performanta organizatiilor, produsele Edenred fac viata mai usoara in multiple feluri. In fiecare zi, 33 milioane de persoane utilizeaza solutiile create de Edenred.

Aproape 500.000 de companii-client din sectorul public si privat beneficiaza de spiritul inovator al companiei. Peste 1,2 milioane de prestatori de servicii si comercianti fac parte in prezent din reteaua de parteneri afiliati ai companiei. In 2009, Edenred a generat un volum total de emitere de 12,4 miliarde de euro, dintre care 50% din pietele in dezvoltare.

Pentru ca produsele Edenred permit utilizatorilor sa serveasca masa, sa cumpere cadouri, sa plateasca pentru ingrijirea copiilor, sa isi administreze cheltuielile de business sau sa plece in vacanta, noul brand a ales un slogan care pune accentul pe simplitatea si bunastarea vietii de zi cu zi: “Pentru o viata mai usoara”.

“Noul brand vine sa confirme spiritul nostru inovator. De peste 10 ani, suntem primii care propun angajatorilor din Romania solutii in premiera, cu scopul de a-i sustine in procesul de retentie si motivare eficienta a propriilor angajati, aspecte atat de importante pentru orice business, indiferent de marime. Noul brand ne provoaca sa fim si mai moderni in modul de a gandi si a actiona si sa continuam traditia de a fi numarul 1 in piata, sub toate aspectele”, declara Philippe Blecon, General Manager al Accor Services Romania.