Edenred te ajută să nu mai primești cadouri inutile sau nedorite

edenred logo.jpgPeste o treime din români (36.4%) au declarat că au primit în ultimul an cadouri pentru care nu aveau utilitate sau nu și le-au dorit, conform unui sondaj CATI derulat în luna noiembrie 2012 de către Mednet Marketing Research Center pentru Edenred. Femeile și tinerii până în 39 ani reprezintă categoriile cele mai nemulțumite. Procentul nemulțumiților este mai mare în ce privește respondenții din București (41%) și în același timp mai scăzut în rândul persoanelor intervievate din Moldova (30.2%).

Sondajul de opinie a fost realizat cu scopul de a releva atitudinea românilor față de cadouri, atât din perspectiva incidenței cazurilor în care persoanele intervievate au primit lucruri inutile sau nedorite, cât și din perspectiva felului în care au decis să acționeze sau să folosească ulterior respectivul cadou.

Astfel, atitudinea celor intervievați în momentul primirii unui cadou nedorit variază de la “păstrarea acestuia în ideea că poate va fi folosit ulterior” (39.6%) sau “oferirea sub formă de cadou unei alte persoane” (33%) până la folosirea acestuia (11.5%), donarea (5.5%) sau chiar aruncarea lui (4.4%).

Sondajul realizat a vizat populața adultă a României, printr-un eșantion reprezentativ la nivel național alcătuit din 500 de respondenți cu vârste între 20-60 ani, studii superioare și venituri peste medie, din București și orașele cu peste 100.000 de locuitori.

Din distribuția pe categorii de vârstă, sex și venituri a rezultat faptul că tinerii sunt mai nemulțumiți în legătură cu cadourile primite în comparație cu persoanele mai mature (38.8% la 20-29 ani, respectiv 38.6% la 30-39 ani comparativ cu 31.87% la 50-60 ani), femeile sunt într-o mai mare măsură nemulțumite decât bărbații (43.7% comparativ cu 28.3%) iar cu cât crește venitul pe familie, cu atât crește și nemulțumirea față de cadouri.

Mednet Marketing Research Center a realizat acest sondaj de opinie în perioada 9-14 noiembrie 2012, folosind metoda CATI (computer-assisted telephone interviewing), la comanda Edenred, cu scopul de a obține informații despre atitudinea românilor față de cadourile inutile și a completa precum și a confirma astfel datele obținute printr-o cercetare realizată în 2011.

Cercetarea anterioară, din anul 2011, a vizat 199 de companii cu peste 50 de angajați de pe teritoriul României și a scos în evidență faptul că, în majoritatea cazurilor, printre cele mai răspândite și apreciate beneficii primite de către angajați de la companie se numără tichetele de masă și cele de cadouri.

Unul dintre principalele motive pentru gradul mare de apreciere al acestui tip de cadou a fost identificat ca fiind libertatea oferită în ce privește utilizarea sa finală de către persoana care îl primește. Din perspectiva angajatorilor, acest tip de cadou este apreciat deoarece conferă importante beneficii fiscale, este simplu de comandat și administrat și aduce companiei beneficii de imagine prin eleganța și memorabilitatea cadoului oferit angajaților.

Mai mult, având în vedere faptul că se apropie sărbătorile de iarnă, un moment în care în mod traditional companiile se orientează spre astfel de produse, Edenred a lansat o campanie specială pentru Ticket Cadou și cardul Compliments, în cadrul căreia companiile care comandă și achită acest tip de produse în perioada 19 noiembrie – 19 decembrie 2012 pot beneficia de un bonus garantat, în funcție de valoarea comenzii.

Cine este Edenred

Edenred, compania care a inventat tichetele de masă Ticket Restaurant® şi leaderul mondial în servicii preplătite adresate companiilor, concepe şi furnizează soluţii care facilitează viaţa salariaţilor şi îmbunătăţesc eficienţa organizaţiilor.
Garantând utilizarea fondurilor alocate strict în scopul căruia îi sunt destinate, aceste soluţii permit organizaţiilor să îşi organizeze mai eficient activitatea în sfera:

– Beneficiilor pentru angajaţi (Ticket Restaurant®, Ticket Alimentación, Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.)

– Managementului cheltuielilor profesionale (Ticket Car, Ticket Clean Way, etc.)

– Programelor de motivare şi recompensare (Ticket Cadou, Card Compliments, Ticket Compliments, Ticket Kadéos, etc.)

Grupul Edenred susţine şi instituţiile publice în managementul programelor sociale.
Listata la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activează în 39 de ţări, având 6 000 de angajaţi, aproape 580 000 companii şi organizaţii client, 1.3 milioane de parteneri afiliaţi şi 36.2 milioane de beneficiari. În 2011, volumul total emis de Edenred a fost de 15.2 miliarde de euro, din care 58% a fost generat în ţările în curs de dezvoltare.

Ticket Restaurant® şi celelalte denumiri comerciale ale produselor şi serviciilor Edenred sunt mărci înregistrate ale Grupului Edenred.