Proiect pentru o nouă strategie de promovare a USAMV Cluj

usamv_cluj_mare.jpgProiectul ReBranders, iniţiat în anul 2012 de către AIESEC Timişoara, va fi organizat anul acesta şi în oraşul Cluj-Napoca, de către AIESEC Cluj-Napoca în parteneriat cu Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară (USAMV) .

Proiectul se va desfăşura în perioada 21 ianuarie – 5 martie şi va aduce 6 studenţi internaţionali, din ţări precum Maroc, Turcia, Grecia, Egipt, Polonia şi Taiwan, care vor lucra împreună la o nouă strategie de promovare a instituţiei şi vor crea materiale de prezentare a acesteia într-un mod cât mai atractiv pentru public, precum un tur virtual al universităţii şi două broşuri de prezentare ale acesteia.

De asemenea, spre finalul proiectului va fi organizat şi un eveniment de tip Global Village, deschis publicului clujean, cu participarea studenţilor internaţionali care vor prezenta elemente specifice ale culturii ţărilor din care provin, aducând o notă în plus de interculturalism în oraşul Cluj-Napoca.

AIESEC este cea mai mare organizaţie globală pentru studenţi, cu o tradiţie de 65 de ani, curent prezentă în 113 ţări şi 2400 de universităţi, cu peste 86.000 membri.