Studenţii Universităţii din Bucureşti, premiaţi în programul NetAware

univ buc.jpgÎn perioada 23 februarie – 8 martie, şase studente ale Facultăţii de Limbi şi Literaturi Străine din cadrul Universităţii din Bucureşti au câştigat cele mai importante premii la Programul Intensiv European NetAware, desfăşurat la Katowice, în Polonia.

Cele şase reprezentante ale Universităţii din Bucureşti, masterande în programul Cultura şi Limbajul Organizaţiilor Europene al Departamentului de Limbi Moderne Aplicate, au câştigat cele două locuri 1 şi cele două locuri 2 – maximum posibile -, precum şi două locuri 3, astfel: Locul 1 – Andreea Hompoth şi Liliana Mocanu; Locul 2 – Iulia Andreea Drăghici şi Aida Carmen Vlăduţ; Locul 3 – Mădălina Elena Isac şi Dora Iuliana Petre.

Delegaţia a fost însoţită de conf. dr. Diana Ioniţă, prof. dr. Magdalena Iordache-Platis şi lect. dr. Daria Protopopescu. Cadrele didactice însoţitoare au primit, de asemenea, diplome pentru locul 1.

Programul Intensiv European NetAware este un proiect ce îşi propune să crească gradul de conştientizare al participanţilor despre existenţa problemelor sociale şi să le ofere instrumentele de marketing necesare pentru a facilita rezolvarea acestor probleme. Scopul principal al acestui proiect este acela de a demonstra că soluţiile inovatoare din Tehnologia Informaţiei şi Comunicaţiilor (TIC) ar putea fi utilizate pentru a creşte gradul de conştientizare socială şi pentru a lupta cu excluziunea socială de toate tipurile.

Ediţia din acest an a programului NetAware a inclus cursuri şi ateliere, având ca finalitate redactarea şi prezentarea unor rapoarte folosind programul Google AdWords. Echipele internaţionale, din care au făcut parte studenţi din Olanda, Ungaria, Spania, Germania, Italia, Franţa, Polonia şi România, au redactat o campanie de conştientizare cu privire la excluziunea socială a persoanelor cu dizabilităţi şi a celor care nu au acces la Internet. Întregul demers a fost sprijinit de Google. Cele şase masterande ale Universităţii din Bucureşti au primit, de asemenea, certificate care atestă competenţa de a folosi instrumentul Google AdWords.

Delegaţia Universităţii din Bucureşti a contribuit la conţinutul academic al Programului Intensiv NetAware prin susţinerea de cursuri (A New Perspective on the 22 Immutable Laws of Marketing – conferenţiar dr. Diana Ioniţă; Presentation Methods and Skills – lector dr. Daria Protopopescu), care vor fi incluse într-un volum al programului ce urmează să fie publicat de Uniunea Europeană. Prof. dr. Magdalena Iordache-Platis, prorector al Univerasităţii din Bucureşti, a monitorizat şi moderat prezentările finale în echipele internaţionale.