Renault Captur a fost lansat oficial în România

renault_captur3.jpgSurprinde viața! Acesta este îndemnul sub care și-a făcut intrarea în România Renault Captur, primul crossover urban al concernului auto francez Renault. Noul model va fi disponibil începând de pe 21 mai, în toată reţeaua Renault, cu preţ de pornire de 12.600 euro,TVA inclus. În perioada 23 – 26 mai, toţi cei care vor vizita showroom-urile Renault vor putea testa noul model în cadrul operațiunii Porți Deschise.

Primul crossover urban al Renault îmbină armonios elemente din trei universuri auto: stilul expresiv și poziția de condus specifică unui SUV, habitabilitatea și modularitatea unui monovolum precum și manevrabilitatea și plăcerea de a conduce sepcifice unei berline compacte.

Prezentat în premieră mondială la Salonul Auto de la Geneva 2013, pentru presa din Romania, Renault Captur a fost lansat oficial ieri, 20 mai, in cadrul unui eveniment unde cei peste 100 de invitați prezenți s-au integrat perfect cu spiritul noului model.

Într-o atmosfera relaxata, participanții au fost invitați să exprime vizual, cu ajutorul doodle-urilor, ce înseamnă pentru fiecare dintre ei ”Surprinde viața”. Doodle-ul, termen introdus în limbajul cotidian de anglo-saxoni, reprezintă desenele, schitele pe care le facem deseori fără să ne dăm seama și care surprind trăiri sau momente. În cadrul evenimentului, invitații au creat o galerie ad-hoc de doodle-uri desenând pe ecrane interactive.

Mihai Bordeanu, Director de Marketing Renault Romania, a declarat: “Ne-am dorit să îi facem noului Renault Captur o lansare care să transmită inovațiile cu adevărat spectaculoase pe care le aduce consumatorilor într-un cadru care să reflecte spiritul acestei mașini creată pentru a răspunde așteptărilor unei generații deschise către nou, caracterizată de entuziasm și nelimitati de prejudecăți. Știm că această mașina se încadrează perfect în stilul de viață urban și liber și sperăm să fie bine primită de cei care își doresc o mașină frumoasă și practică”.

Renault Captur propune o serie de inovații practice, în premieră pentru segmentul său și se evidenţiază prin următoarele caracteristici:

Stilul distinctiv și personalizare, două atuuri de baza ale modelului:

– Design expresiv ce se înscrie în noua strategie de a mărcii, valorizat prin sigla proeminentă, poziţionată vertical în partea frontală a modelului

– Siluetă fluidă și armonioasă, subliniată de parbrizul înclinat și alungit, evocând mișcarea și lejeritatea

– Roțile de dimensiuni mari îi conferă un aer sportiv și dinamic

– Caroseria bi-ton permite diferențierea vizuală a pavilionului și a montanților de restul caroseriei.

– Personalizare ofertantă, realizată direct în uzină, ce permite peste două sute de combinații posibile pentru exterior și peste o sută de soluții pentru habitaclu.

Inovații și echipamente în premieră pentru acest segment:

– Compartimentul de depozitare „Easy life”, ce înlocuiește torpedoul clasic, cu o capacitate de 11 litri și posibilitate de a fi accesat de către șofer de pe scaunul acestuia

– Tapițeria „Zip Collection” detașabilă și lavabilă

– Bancheta culisantă și rabatabilă 2/3 și respectiv 1/3, ce permite extinderea spațiului în habitaclu sau în portbagaj, dupa preferințe.

– Planșeu de portbajag și reveribil

– Card de acces și demaraj, standard pentru toată gama

– Faruri de zi LED, standard pentru toate versiunile

– Cameră video pentru marșarier (doar împreună cu R-Link și MEDIA NAV)

– ESP și Hill Start Assist, standard pentru toate versiunile

– Geamuri electrice față și spate, oglinzi electrice, standard pentru toate versiunile

Tehnologie și conectivitate accesibilă tuturor:

– Tableta multimedia integrată Renault R-LINK, cu ecran tactil de 7 inch (18 cm), conectata la vehicul și la Internet.

– Cutie automată cu dublu ambreiaj cu 6 trepte de viteză (EDC)

Gama de motorizări 100% TURBO, care vizează leadership-ul pe piaţă în ceea ce priveşte consumul şi emisiile de CO2, cu:

– Noul motor Energy TCe 120 asociat unei cutii de viteze EDC cu 6 trepte de viteză (consum mixt 5,4 l / 100 km și emisii 125 g CO2/ km)

– Motorul ultra-perfomant în 3 cilindri pe benzină, Energy TCe 90, cel mai economic din categoria sa: consum mixt 3,7 l / 100 km și 96 g CO2 / km).

Gama Renault Captur cuprinde trei versiuni de echipare, Authentique, Expression, Dynamique şi trei motorizări: Energy TCe 90 si Energy TCe 120 EDC si Energy dCi 90.

Preţurile de listă pornesc de la 12.600 euro (inclusiv TVA), pentru versiunea de intrare în gamă, Authentique Energy TCe 90 si ajung până la 17.200 euro (inclusiv TVA) pentru versiunea Dynamique TCe 120 EDC.

Renault Captur poate fi descoperit online, pe www.renault.ro
şi pe site-ul dedicat, accesibil la adresa www.captur.renault.ro, precum şi pe m.renault.ro și pe
http://www.facebook.com/RenaultRomania.

Despre Renault

Prezent pe toate continentele, cu peste 30 de situri industriale şi 18.000 de situri comerciale în 118 ţări, Renault dezvoltă, produce şi comercializează o gamă largă de vehicule inovante, sigure, în spiritul respectului pentru mediul înconjurător. Prin mărcile asociate Dacia şi Renault Samsung Motors, dar si partenerul sau strategic, AvtoVaz, Renault îşi continuă strategia de creştere rentabilă. Renault are 128.000 de colaboratori şi a comercializat peste 2,7 milioane de vehicule în intreaga lume în 2011. De 11 ani, Renault este marca nr. 1 în Europa pentru vânzările de vehicule comerciale.