Aproape 40% din companii comandă online tichetele Edenred pentru salariați

edenred_tichete.jpgComenzile online pentru tichetele emise de Edenred reprezintă 39% din total, online-ul ajungând pentru prima dată pe locul I în preferințele de comandă ale companiilor.

Peste 35 000 de companii achiziţionează pentru salariaţii lor tichete de masă, tichete cadou, de creşă şi de vacanţă emise de Edenred, cel mai mare emitent de tichete din România. În luna iulie 2013, procentul de companii-client Edenred care comandă tichetele pentru salariaţi prin intermediul platformei de comandă și administrare online oferite de emitent a crescut la 39%, faţă de 23% la începutul anului (ianuarie 2013).

Platforma online pentru comanda și administrarea tichetelor a ajuns în luna iulie pentru prima dată pe locul I în preferințele de comandă ale companiilor.

“În decursul acestui an, s-a observat mai ales în segmentul companiilor mici, cu până la 50 de salariați, o tendință puternică de migrare către platforma Edenred Online. În luna iulie, 41% din companiile mici au ales platforma online pentru comenzile de tichete, față de 24% la începutul anului, tendința susținută de campaniile constante de informare pe care le-am derulat în cursul anului”, declară Iulian Alexe, director de marketing &comunicare al Edenred.

În total, peste 65% din companiile-client Edenred utilizează diverse aplicații informatizate oferite de Edenred (platforma online, software dedicat sau soluții informatice integrate cu programe de payroll&HR), pentru comanda și administrarea tichetelor pentru salariați, în creștere de la 56% la începutul acestui an.

Aproape 35% din companii preferă încă transmiterea prin fax a comenzilor de tichete pentru salariați.

Preferințele de comandă ale companiilor (Edenred, iulie 2013)

”Aplicaţiile informatice de comandă permit companiilor o economie de timp considerabilă în calcularea necesarului de tichete, în distribuirea ulterioară a tichetelor către salariaţi şi în administrarea bugetelor şi costurilor cu personalul, sarcini consumatoare de timp pentru departamentele de resurse umane”, a declarat Iulian Alexe, director de marketing al Edenred. Aplicaţiile de comandă sunt dezvoltate şi puse la dispozitia clienţilor gratuit de către Edenred.

Despre Edenred

Edenred, compania care a inventat tichetele de masă Ticket Restaurant®, liderul mondial în servicii preplătite adresate companiilor, concepe şi furnizează soluţii care facilitează viaţa salariaţilor şi îmbunătăţesc eficienţa organizaţiilor.

Garantând utilizarea fondurilor alocate strict în scopul căruia le sunt destinate, aceste soluţii permit organizaţiilor să îşi organizeze mai eficient activitatea în sfera:

Beneficiilor pentru angajaţi (Ticket Restaurant, Ticket Alimentacion, Ticket CESU, Childcare Vouchers, etc.)

Managementului cheltuielilor profesionale (Ticket Car, Ticket Clean Way, Repom, etc.)

– Programelor de motivare şi recompensare (Ticket Cadou, Card Compliments, Ticket Kadéos, etc.)

Grupul Edenred susţine şi instituţiile publice în managementul programelor sociale.

Listată la bursa NYSE Euronext Paris, Edenred activează în 40 de ţări, având 6 000 de angajaţi, aproape 610 000 companii şi organizaţii client, 1.3 milioane de parteneri afiliaţi şi 38 milioane de beneficiari. În 2012, volumul total emis de Edenred a fost de 16.7 miliarde de euro, din care 61% a fost generat în ţările în curs de dezvoltare.