Opt medalii pentru studenți ai Universității din București la cea de-a XVIII-a sesiune Markstrat

universitatea bucuresti2.jpgOpt studenți ai Universității din București au obținut medalii – una de aur, una de argint și șase de bronz – la cea de-a XVIII-a sesiune Markstrat a Programului Intensiv organizat de consorțiul Dukenet care s-a desfășurat în perioada 16 – 23 aprilie la Valencia, Spania.

Membrii echipei care au reprezentat Universitatea din București au fost: Darius Grigorie (aur, Limbi Moderne Aplicate – L.M.A.), Andreea Nicoleta Murgu (argint, L.M.A.), Andra Musatoiu (bronz, L.M.A.), Oana Iosif (bronz, L.M.A.), Crina Miriam Crețu (bronz, L.M.A.), Eliana Rusu (bronz, L.M.A.), Camelia Alexandra Prodan (bronz, Facultatea de Administrație și Afaceri – F.A.A.) și Oana Andreea Neamțu (bronz, F.A.A.).

Echipa a fost coordonată de conf. univ. dr. Diana Ioniță și prof. univ. dr. Magdalena Platis-Iordache, care au obținut medalii de aur, se arată într-un comunicat de presă al UB.

La competiția de anul acesta au participat 119 studenți și 16 cadre didactice din Franța, Spania, România, Ungaria, Germania, Olanda, Polonia, Belgia, Italia. Dukenet este o rețea care a fost înființată în urmă cu 20 ani și cuprinde universități din Europa – Danemarca, Țările de Jos, Finlanda, Franța, Germania, Italia, Spania, Suedia, Marea Britanie, Norvegia, România, Polonia. Din anul 2008, Universitatea din București a devenit partener cu drepturi egale.

“În cadrul programului Markstrat, studenții au luat parte timp de o săptămână la 12 runde de simulare pe probleme de marketing, online, în limba engleză, fiind coordonați de către profesori/instructori din țările participante. Au fost testate cunoștințele de limba engleză, limbajul terminologic specific domeniului marketing, conceptele teoretice de marketing și management, competențele IT, dar și modul de lucru în echipă, viteza și spontaneitatea luării deciziilor și găsirea soluțiilor, munca în regim de stres, competența de autoevaluare și de reacție în situații limită. Strategia folosită de către firma virtuală concepută de studenții Universității din București a impresionat juriul în urma rapoartelor intermediare predate la sfârșitul fiecărei runde și a prezentării finale”, a precizat UB. AGERPRES