“Noile colectii Burmatex exprima dinamismul si libertatea de creatie”

peride_edmond.jpgafirma Edmond Peride, General Manager, EPA Floor, intr-un interviu acordat Portalului www.eurourbanism.ro.

EPA Floor s-a remarcat de-a lungul timpului ca fiind unul dintre principalii jucatori pe piata pardoselilor profesionale. Alaturi de alte produse, compania pe care o reprezentati comercializeaza in exclusivitate pe teritoriul Romaniei si mocheta Burmatex. Care ar fi, in cateva cuvinte, specificul companiei Burmatex si produsele pe care le comercializati?

-Intr-adevar, Burmatex este un brand recunoscut in randul producatorilor de mocheta de trafic intens, care exporta produse in Europa, Orientul Mijlociu si zona Asia-Pacific Rim. Amploarea ariei de export se datoreaza, in parte si faptului ca toti clientii Burmatex beneficiaza de produse de calitate, testate conform standardelor BSI / CEN, in ceea ce priveste durabilitatea, uzura, incendiu, proprietatile antistatice si rezistenta culorilor.

In ceea ce ne priveste, prin comercializarea produselor Burmatex, EPA Floor a castigat respectul si aprecierea celor cu care a colaborat, asigurandu-ne o baza importanta de clienti din diverse domenii de activitate. Am beneficiat de avantajele competitive ale acestor produse, de calitatea, ineditul si mobilitatea lor.

– De curand ati participat la Conferinta Nationala Urban Concept, in cadrul careia ati sustinut un workshop interactiv, special pentru invitatii conferintei: arhitecti sefi, primari, viceprimari, reprezentanti ai firmelor de proiectare si ai birourilor de arhitectura, ai asociatiilor profesionale in domeniu, dezvoltatori, alte companii din domeniu. Care a fost feedback-ul pe care l-ati obtinut ca urmare a acestui workshop?

-Am fost placut impresionati de reactiile pozitive ale tuturor invitatilor care au luat parte la acest workshop. Printre cele mai reprezentative feedback-uri primite l-as mentiona pe cel al domnului Arh. Razvan Barbeli de la Graphtech si al doamnei Arh. Liliana Eliza Petrisor, Director Executiv, Registrul Urbanistilor din Romania, pe care le citez in cele ce urmeaza:

„In ceea ce priveste participarea la wokshopul Burmatex, pot spune ca m-am simtit ca pestele in apa. A fost un exercitiu mental si chiar fizic binevenit pentru cineva al carui cel mai bun prieten este laptopul personal. Multumesc chiar organizatorilor pentru ideea originala de competitie creativa si sper sa am ocazia de a mai participa la astfel de „provocari”!”– Arh. Razvan Barbeli, Graphtech.

„In cazul atelierului Burmatex, maniera insolita, interactiva de desfasurare a acestuia, prezenta directorului firmei si locul ales au creat o atmosfera de natura sa asigure succesul prezentarii, atat de diferita de simpla expunere a realizarilor si activitatilor firmei, iar atmosfera a fost incalzita de prezenta cocktail-urilor. De asemenea, sunt convinsa ca modul de organizare a atelierului a determinat, gratie posibilitatii de a socializa si de a schimba idei atat cu alti participanti, cat si cu reprezentantii firmei, aparitia unei situatii de tip „win-win” (dublu castig), in sensul ca participantii au avut ocazia sa cunoasca si sa testeze direct produsele Burmatex, iar reprezentantilor firmei li s-au putut sugera noi modele prin creativitatea participantilor”– Arh. Liliana Elza Petrisor, Director Executiv, Registrul Urbanistilor din Romania.

Care a fost motto-ul acestui workshop?

-Organizarea acestui workshop a pornit de la ideea de promovare a spiritului “Evolve” si de dezvoltare a unui concept nou: “arta de a acoperi pardoseala.” Am dorit sa scoatem colectiile din sfera functionalului si sa le prezentam drept instrumente de creatie si design. Astfel motto-ul ales exprima dinamismul si libertatea de creatie pe care le ofera aceste colectii: “Your Design, Your Place, Our Products”.

In cadrul workshop-ului ati organizat si un concurs de creativitate. Cum s-a desfasurat acest concurs, cine a jurizat si care a fost premiul acordat?

– Ne-am dorit foarte mult sa initiem un astfel de concurs in care sa ii implicam pe participanti intr-o actiune menita sa ii incite din punct de vedere al creativitatii. Jurizarea a fost facuta de catre echipele participante la concurs iar premiul pe care l-am acordat a constat intr-o excursie pentru echipa castigatoare la sediul companiei Burmatex din Londra.

Burmatex vine in intampinarea cerintelor pietei cu produse cu un design atractiv, inovator. Care credeti ca este colectia reprezentativa pentru Burmatex si de ce?

– Desi poate parea un cliseu, toate colectiile Burmatex au reprezentat un pas inainte pentru noi din punct de vedere al evolutiei spre o treapta superioara. Fiecare colectie a fost diferita si de aceea nu cred ca exista o singura gama care sa poate fi definita ca fiind reprezentativa pentru Burmatex.

Ce noi surprize pregatiti pentru cumparatorii produselor Burmatex in viitorul apropiat? Planuiti realizarea de noi produse sau colectii?

– Bineinteles ca ne gandim la clientii nostri si incercam sa-i surprindem intotdeauna cu ceva nou si inedit. Pregatim in viitorul apropiat lansarea unei game de produse inovatoare, cu un design special si o cromatica avangardista care sa ofere flexibilitate