Bosch continua campania dedicata conducatoarelor auto

sigla bosch.jpgBosch anunta continuarea campaniei dedicata conducatoarelor auto “Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta”, demarata in luna martie a acestui an.

Campania presupune ca in perioada 15 iulie – 31 august, pentru fiecare acumulator auto Bosch cumparat din magazinele de piese auto si reteaua Bosch Car Service, conducatoarele auto primesc cadou, in limita stocului disponibil, o pereche de ochelari de soare. Mai mult, doamnele sunt asteptate in reteaua Bosch Car Service pentru a beneficia de verificari gratuite ale nivelului uleiului de motor, lichidului de racire, lichidului de frana, starii bateriei si a stergatoarelor.

Toate femeile stiu ca un accesoriu potrivit face diferenta intre o tinuta banala si una perfecta, insa putini soferi constientizeaza faptul ca acest lucru este valabil si in trafic. Campania “Alege accesoriile potrivite. Piesele auto Bosch pentru masina ta” este prima campanie dedicata exclusiv conducatoarelor auto, organizata de o companie din domeniul pieselor si echipamentelor auto. Prima etapa a campaniei a avut loc in luna martie si s-a focusat pe stergatoarele Bosch Aerotwin.

In cea de-a doua etapa, Bosch doreste sa evidentieze si alte ’’accesorii’’ esentiale pentru persoanele aflate in trafic, lunile iulie si august fiind alese pentru promovarea acumulatorilor auto. Noua tehnologie PowerFrame a acumulatorilor Bosch, le confera un randament ridicat si o fiabilitate sporita, oferindu-le putere sigura de pornire, durata de viata prelungita si stabilitate in alimentarea cu energie.

Despre Grupul Bosch

Grupul Bosch este, la nivel international, cel mai important producator in industria tehnicii pentru autovehicule, a tehnicii industriale, a bunurilor de consum si tehnicii pentru cladiri. In anul 2007, cei aproximativ 271.000 de angajati au realizat o cifra de afaceri de 46,3 miliarde de Euro.

Grupul Bosch cuprinde compania Robert Bosch GmbH si circa 300 filiale si reprezentante regionale in peste 50 de tari. Structura acestui concern mondial de dezvoltare, productie si distributie sustine politica de extindere continua a Grupului. Bosch investeste anual peste trei miliarde de Euro pentru cercetare si dezvoltare si a inscris peste 3000 de patente la nivel mondial in anul 2006. Concernul a fost infiintat la Stuttgart in 1886, de catre Robert Bosch (1861 – 1942), sub numele de „Atelier de mecanica fina si electrotehnica”.