“Desi suntem o companie relativ noua pe piata romaneasca, in trei ani am reusit sa satisfacem nevoile a aproximativ 4000 clienti”

betzold_balazs.jpgAfirma Adrian Moldovan, Directorul General al companiei Betzold Balazs Didactic, in interviul acordat in exclusivitate portalului www.EduManager.ro.

Acesta aminteste ca firma pe care o conduce comercializeaza si distrubuie o gama variata de materiale didactice, destinata tuturor formelor de invatamant si educatie, cuprinzand produse adecvate studierii tuturor materiilor, precum si mobilier si accesorii necesare dotarii unei institutii.

– Domnule Director General Adrian Moldovan, compania Betzold-Balazs Didactic este reprezentata cu succes in Romania, Germania, Austria, Elvetia, Belgia, Cehia si Ungaria. Care este principalul domeniu de activitate a companiei?

– In urma cu trei ani s-a infiintat compania din dorinta de a ajuta si a contribui la modernizarea si dezvoltarea educationala, aducand pe piata din Romania produse de calitate, recunoscute pe plan european. Activitatea companiei se constituie din importul, comercializarea si distrubutia unei game variate de materiale didactice tuturor formelor de invatamant si educatie.

– Cum este reprezentata compania pe piata romaneasca?

– O echipa profesionala la sediul din Tg.Mures, agent comercial, prezenta la numeroase expozitii cu caracter educational si distrubutia frecventa de cataloage, pliante si oferte marcheaza prezenta noastra pe piata romaneasca.

– Ce cuprinde gama produselor si serviciilor oferite institutiilor de invatamant?

– Gama produselor noastre este extrem de variata, adresandu-se atat invatamantului prescolar, primar cat si liceal, cuprinzand produse adecvate studierii tuturor materiilor, precum si mobilier si accesorii necesare dotarii unei institutii.

– Care sunt principalii parteneri si cati clienti se afla in prezent in portofoliul companiei Betzold-Balazs Didactic?

– Principali nostri parteneri sunt Betzold Arnulf GmbH din Germania si Balazs Diak Kft din Ungaria. Buna colaborare cu aceste doua firme de top din europa se poate vedea chiar in denumirea firmei. Desi suntem o companie relativ noua pe piata romaneasca, in aproximativ trei ani am reusit sa satisfacem nevoile a aproximativ 4000 de clienti.

– In linii mari, cum caracterizati principalele obiective stabilite pentru 2009?

– Principalele obiective ale companiei raman neschimbate , desi avem un an greu de depasit, investitiile in modernizare si crestere nu pot fi oprite.Vom fi si in acest an aproape de clienti nostri cu noi cataloage , noi produse si informati ,vom participa la expoziti pe intreg teritoriul romaniei si vom prezenta noutatile din domeniu si nu in ultimul rand vom realiza pana la sfarsitul anului un nou site care sa contina majoritatea produselor comercializarte (aproximativ 10,000).