Edenred confirmă interesul pentru România prin achiziţia business-ului Euroticket

edenred logo.jpgEdenred, liderul naţional şi mondial al pieţei tichetelor de servicii, achiziţionează business-ul Euroticket, al patrulea emitent de tichete de masă şi tichete cadou din România, consolidându-şi astfel poziţia de lider în domeniu. În urma tranzacţiei, cota de piaţă a Edenred România va creşte cu 4,5%, ajungând la 40%.

“Această achiziţie confirmă interesul pe termen lung al Edenred pentru România şi încrederea în potenţialul de creştere a acestei pieţe, înscriindu-se în strategia mondială de dezvoltare a Grupului”, declară Philippe Blecon, director general Edenred România.

În urma acestei tranzacţii cei 3 000 de clienţi Euroticket vor avea acces la toată gama de produse, soluţii şi servicii Edenred, cât şi la cea mai extinsă reţea de unităţi afiliate.

“Vom face toate demersurile necesare pentru ca procesul de tranziţie să se desfăşoare în cele mai bune condiţii pentru clienţii Euroticket. Mizăm pe experienţa pe care am acumulat-o până acum în cei peste 11 ani de activitate pe piaţa din România şi pe profesionalismul echipelor noastre” a declarat Philippe Blecon.

Clienţii Euroticket vor avea acces la o linie telefonică dedicată unde consultanţii Edenred le vor furniza toate informaţiile necesare despre acest proces. În acelaşi timp, Edenred a demarat o campanie de contactare şi informare a clienţilor Euroticket.

Tichetele emise de compania Euroticket vor putea fi în continuare cheltuite, în termenul de valabilitate înscris pe acestea. Clienţii Euroticket pot plasa începând de astăzi noi comenzi de tichete, acestea urmând să fie emise şi livrate de Edenred România.

Cine este Edenred

Edenred, liderul mondial în tichete de servicii preplătite, oferă soluţii pentru creşterea bunăstării personale şi îmbunătăţirea performanţelor organizaţiilor. Activând în 40 de ţări, cu 6 000 de angajaţi, aproape 500 000 de clienţi din sectorul public şi privat, 33 milioane de utilizatori şi 1,2 milioane de parteneri afiliati, Edenred oferă o gamă largă de produse, grupate în două categorii principale:

– Beneficii pentru angajaţi şi comunităti prin tichetele de masa şi îmbunătăţirea calităţii vieţii

– Soluţii pentru stimularea performanţei, gestionarea cheltuielilor, motivare şi recompensare şi noi servicii preplătite pe suport electronic.

În 2009, Edenred a generat un volum emis de 12,4 miliarde de euro, din care 50% provenind din pieţele în dezvoltare.

În România, de peste 10 ani, Edenred oferă soluţii pentru o viaţă mai uşoară pentru 1.500.000 de persoane, din cele 35.000 de companii client.