Dezlegați misterul serviciilor superioare cu Ron Kaufman

cultura_serviciilor.jpg“Cultura serviciilor superioare”, volum apărut recent la editura Publica, vă dezvăluie metode confirmate prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale. Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă.

Ron Kaufman ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

“De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați”, dezvăluie autorul, Ron Kaufman.

“Cultura serviciilor superioare” este un proiect al editurii Publica, susținut de TUI TravelCenter prin Eurolines România.

Despre autor

RON KAUFMAN, fondatorul UP! Your Service, este considerat cel mai important lider și gânditor din lume în domeniul serviciilor destinate clienților și un promoter al construirii unei culturi organizaționale centrate pe servicii.

Ron publică regulat în Bloomberg Businessweek, The Wall Street Journal, The New York Times și USA Today, fiind totodată autorul a paisprezece cărți despre servicii, afaceri și inspirație. A fost inclus în clasamentul “Top 25 Who’s Hot” dedicat celor mai remarcabili speakeri, alcătuit de către Speaker Magazine.