“Din pacate, pe piata inca exista manuale care trateaza superficial informatiile si nu fac decat sa ingreuneze procesul de invatare”

diaconescu_costin.jpgSustine Costin Diaconescu, Director General al Editurii CD PRESS, in interviul acordat portalului www.EduManager.ro.

Acesta detaliaza oferta educationala a editurii si proiectele in care sint implicate publicatiile editate de CD PRESS.

– Domnule director Costin Diaconescu, editura CD PRESS reprezinta o alegere interesanta in domeniul produselor educationale de calitate. Care este segmentul de piata catre care va indreptati produsele?

– Ne dorim ca editura CD PRESS sa reprezinte prima alegere in domeniul produselor educationale de calitate romanesti atat pentru copii si tineri, cat si pentru toti cei pasionati de cunoastere, adeptii invatarii continue. Consider ca in 15 ani de activitate continua am reusit sa punem la dispozitia publicului o oferta complexa, pornind de la reviste – care imbina intr-un stil modern informatiile din programele scolare cu noutatile din viata cotidiana – pana la manuale, auxiliare si dotari scolare.

– Datorita abordarii moderne a informatiilor dedicate segmentului educational, CD PRESS a devenit un lider in domeniul publicatiilor de calitate. Spuneti-ne cateva cuvinte despre publicatiile editate de compania pe care o conduceti?

– Printre cele mai importante caracteristici ale publicatiilor CD PRESS se numara continutul editorial de calitate, realizat 100% de o echipa de profestionisti din Romania. Revistele Terra Magazin, Doxi si Pipo se situeaza printre primele publicatii educationale realizate in conformitate cu continutul programelor scolare pentru segmentele de invatamant carora li se adreseaza. De asemenea, tot in functie de targetul fiecareia, publicatiile se implica si sprijina activ atat financiar, cat si editorial activitati educationale, de la proiecte de mediu la olimpiade sau concursuri scolare.

– Caror grupe de varsta le sunt adresate produsele dumneavoastra?

– Asa cum am precizat si mai sus, CD PRESS are o oferta variata de produse. Pentru prescolari si educatori am editat Pipo – Cartea generatiei pre, o publicatie lunara care ii ajuta pe ambii atat in timpul orelor petrecute in gradinita, cat si acasa. Nici parintii nu au fost uitati. Pentru ei, revista Pipo este insotita, in fiecare luna, de un supliment cu sfaturi de la specialisti din diferite domenii. Scolarii din clasele I-IV sunt intampinati la inceputul fiecarei luni de Doxi si de prietenii lui, in revista “Doxi -Lumea mare a celor mici”. De 15 ani, colegii lor mai mari, elevii din gimnaziu si liceu, afla din revista Terra Magazin, ultimele descoperiri si noutati din domenii precum geografie, istorie, biologie, ecologie, astrologie, turism, civilizatie, arhitectura si IT.

– De unde pot cumpara cei interesati aceste produse? Exista un magazine online?

– Cei interesati de oferta noastra ne pot contacta pe site-ul editurii (www.cdpress.ro), unde functioneaza si un magazin online. De asemenea, se pot face si abonamente pentru cele trei publicatii: Terra Magazin, Doxi si Pipo.

– Ce parere aveti despre oferta educationala de manuale scolare, existenta pe piata? Asigura aceste manuale o baza primara de cunostinte pentru elevii din scolile romanesti?

– Cu siguranta oferta educationala reprezinta o baza buna de cunostinte. Acesta este scopul fiecarei edituri pana la urma, sa prezinte cat mai multe optiuni cumparatorului. Insa, din pacate, pe piata exista si manuale care trateaza superficial informatiile si nu fac decat sa ingreuneze procesul de invatare.

– Care sunt principalii colaboratori ai Editurii CD PRESS?

– Editura noastra colaboreaza cu toti distribuitorii importanti de carte din Romania, dar si cu jurnalisti, oameni de stiinta, pedagogi, geografi si biologi.